مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 16:432023-03-10اجتماعي

کاشت 50 اصله درخت مثمر و 5 هکتار گل ویژه نوروز 1402 در یزد


رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری یزد با اشاره به اهمیت ساماندهی سه بوستان بزرگ این شهر میراث جهانی برای خدمت رسانی به مسافران نورزی، گفت: - محمدحسن منصوری زاده، رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: کاشت پنج هکتار از فضای سبز شهری برای گل کاری نوروزی و 50 اصله درخت در مناطق از پیش تعیین شده در سطح شهر یزد از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری یزد است.

وی رویکرد این دوره مدیریت شهری در کاشت درخت را کشت درختان مثمر و سازگان با اقلیم یزد دانست و افزود: امسال عملیات درخت کاری در یزد به صورت منطقه محور اجرا خواهد می شود.

منصوری زاده هدف از محور بودن کاشت درخت در نوروز 1402 را عدالت اجتماعی در این باره عنوان کرد و گفت: فعالیت درختکاری در سازمان سیما و منظر شهرداری یزد از 15 اسفند آغاز و تا 21 همین ماه در سطح شهر یزد ادامه دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد با بیان این که جشن درختکاری در مناطق یک بلوار شادمان،  بلوار شهید ابراهیم ترک، سه بلوار دفاع مقدس، چهار خیابان موسی بن جعفر و پنج بوستان وحشی بافقی واقع در خیابان مهدی(عج) برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، طرح ساماندهی بوستان ها و فضای سبز شهری را برای پذیرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 50 اصله درخت مثمر و 5 هکتار گل ویژه نوروز 1402 در یزد

کاشت 50 اصله درخت مثمر و 5 هکتار گل ویژه نوروز 1402 در یزد