مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 11:192023-03-05سياسي

سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری در حال پرداخت است


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری انجام و در حال پرداخت است ، گفت: در گذشته وقتی دیون پیمانکاران می آمد می گفتند که مربوط به دوره های قبلی است در حالیکه در این دوره مسئولیت را پذیرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت های زیادی بر عهده شرکت کنترل ترافیک است با این وجود مدتی است که شرکت کنترل ترافیک بدون مدیرعامل است و باید تکلیف این شرکت تا عید نوروز مشخص شود.

وی ادامه داد: پرسنل شهرداری خانواده ما هستند و وظیفه ماست که ارزش آنها را حفظ کنیم؛ توزیع قبوض توسط پرسنل شأن آنها را حفظ نمی کند و اینکه قرار است اطلاعات را از طریق توزیع قبوض توسط پرسنل به روز کنیم، بعید به نظر می رسد که نتیجه بخش باشد.

علوی با بیان اینکه حفظ حرمت پرسنل در اولویت قرار بگیرد، گفت: اینکه در بخشی پرسنل مازاد داشته باشیم مشکل اصلی از ماست که نتوانستیم کاری برای آنها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری انجام و در حال پرداخت است که جای تشکر دارد، گفت: در گذشته وقتی دیون پیمانکاران می آمد می گفتند که مربوط به دوره های قبلی است در حالیکه در این دوره مسئولیت را پذیرفتند و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبه گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری در حال پرداخت است

سه هزار میلیارد تومان از دیون شهرداری در حال پرداخت است