مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-16سياسي

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد


مراسم افتتاح میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک که حدود چهار سال پیش کلنگ زنی شده بود، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، 19 اردیبهشت سال 98 بود که با حضور حجت السلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک و تنی چند از اعضای شورای شهر وقت، کلنگ احداث میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک پس از 20 سال معطلی به زمین خورد.

افرادی سالها برای جانمایی و مکان یابی احداث میدان میوه و تره بار در شهر آبیک در ادوار گذشته مدیریت شهری رایزنی کرده بودند اما 20 سال طول کشید تا این موضوع به نتیجه برسد.

به دلیل مشکل زمین تعیین شده مبنی بر مشاع بودن و ثبت نشدن اسناد، موضوع مذکور به کمیسیون ماده 5 استان قزوین ارجاع یافت و با مساعدت مطلوب مسئولان استانی و شهرستانی وقت، مجوزات قانونی احداث میدان میوه  وتره بار صادر و کلنگ زنی انجام شد.

27 بهمن سال گذشته بود که حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک که سرپرست فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشت، به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها و عدم أخذ مجوزهای لازم در میدان میوه و تره بار، از افتتاح این پروژه خودداری کرده بود.

اما پس از گذشت سه سال و 10 ماه و 6 روز، در مراسمی با حضور لطف الله سیاهکلی مرادی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد