مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 12:492023-03-14سياسي

فعال بودن اکیپ های سهاب تعطیلات نوروزی در خراسان جنوبی


سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به منظور اجرای طرح نوروزی هلال احمر در استان 7 پایگاه ثابت و 4 اکیپ سیار سهاب به هم وطنان و مسافران خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی ابوالقاسمی، سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهارداشت: به منظور ایجاد ایفای رسالت و مسولیت پذیری در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان برای انجام فعالیت های امدادی و بشر دوستانه، از سال 77 طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان ها، نقاط مقاصد سفر و پایانه های مسافربری برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح هر ساله رویکردها و اولویت های متفاوتی متناسب با شرایط و مقتضیات زمان برای مخاطبان خود دارد، تصریح کرد: استقبال چشمگیری تاکنون از این طرح شده و توانسته ایم خدمات مختلفی را ارائه دهیم.

سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: یکی از رویکردهای این طرح، فرهنگ سازی و ارائه آموزش به آحاد افراد جامعه است.

ابوالقاسمی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در راستای اجرای این طرح امسال با 7 پایگاه ثابت و 4 اکیپ سیار سهاب به هم وطنان و مسافران خدمات رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن اکیپ های سهاب تعطیلات نوروزی در خراسان جنوبی

فعال بودن اکیپ های سهاب تعطیلات نوروزی در خراسان جنوبی