مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 18:452023-03-02اقتصادي

ارتقاء تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به 550 هزار بشکه در روز


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از توفیق این شرکت در ارتقا تولید به سطح550 هزار بشکه در روز خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از گچساران مهرداد کاهکش در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که به صورت ویدیوکنفرانس با مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: در طول این مدت تمام تلاش ما مطابق با نیاز روز کشور بوده و بر این اساس ایمن سازی خطوط و تاسیسات به دلیل افزایش تولید در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با اقداماتی که در این مدت انجام شده موفق شدیم تولید روزانه نفت را از 220 هزار بشکه به 550 هزار بشکه در روز برسانیم و به دنبال تولید حداکثری هستیم .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز و گچساران تصریح کرد: در اوج سرمای زمستان نیز با اقداماتی که در این شرکت صورت گرفت میزان گاز تولیدی را به جهت رفاه حال مردم افزایش داده ایم.

 وی به راه اندازی ایستگاه های تقویت فشار ضعیف 1،2،3 و 4 و فشار قوی 3 نیز اشاره کرد و افزود این اقدامات با تلاش های جهادی و شبانه روزی کارکنان این شرکت صورت گرفته است.

کاهکش با اشاره به بازسازی ناوگان ترابری گفت: به جهت افزایش تولید در این مدت خودروهای سبک و سنگین به صورت ویژه بازسازی شده اند و کار ساخت دو خودرو تعمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به 550 هزار بشکه در روز

ارتقاء تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به 550 هزار بشکه در روز