مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-04اقتصادي

پیشنهادات رییس اتاق بازرگانی ایران برای اداره کشور در شرایط کنونی


رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تمام قوانین ما در کشور برای شرایط عادی است،ابراز عقیده کرد: یک موضوع کلی که در کشور وجود دارد این است که ما در مسائل اقتصادی شرایط عادی و غیرعادی داریم؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تمام قوانین ما در کشور برای شرایط عادی است،ابراز عقیده کرد: یک موضوع کلی که در کشور وجود دارد این است که ما در مسائل اقتصادی شرایط عادی و غیرعادی داریم؛ در شرایط غیرعادی نمی توان کشور را با تصمیمات و قوانین عادی اداره کرد.

غلامحسین شافعی امروز 13 اسفند ماه، در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یک موضوع کلی که در کشور وجود دارد، این است که ما در مسائل اقتصادی شرایط عادی و غیر عادی داریم؛ در شرایط غیر عادی نمی توان کشور را با تصمیمات و قوانین عادی اداره کرد.

وی افزود: تمام قوا به دنبال حل مسائل و مشکلات هستند، بدون اینکه کوچکترین تسهیلات قانونی برای شرایط غیر عادی وضع شود.

اگر در کشور نگاه کلی برای شرایط غیر عادی مدنظر قرار نگیرد و عوامل برای شرایط غیر عادی در کشور فراهم نشود، مشکل خواهیم داشت.

شافعی افزود: وقتی قانون وجود داشته باشد، نقض قانون مشکل است، تمام قوانین ما در کشور نیز برای شرایط عادی است و ما تاکنون مصوبه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات رییس اتاق بازرگانی ایران برای اداره کشور در شرایط کنونی

پیشنهادات رییس اتاق بازرگانی ایران برای اداره کشور در شرایط کنونی