مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 22:202023-03-15اقتصادي

عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی 10 درصد پایین تر از قیمت بازار


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: میوه شب عید در این استان شامل سیب و پرتقال به نرخ 10 درصد پایین تر از قیمت کشف شده در بازار عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر فتحی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تأمین میوه شب عید در سطح استان، افزود: به منظور ایجاد تعادل و تنظیم بازار، سیب به قیمت هر کیلوگرم 24 هزار تومان و پرتقال به قیمت هر کیلوگرم 14 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان آغاز شده است، اظهار کرد: قیمت گذاری این میوه ها از سوی کمیته راهبری تأمین میوه شب عید و بر اساس کشف قیمت از بازار انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی 300 تن پرتقال و 250 تن سیب در استان برای عرضه در شب عید خریداری شده است و در 45 محل در سطح استان شامل 20 نقطه در تبریز و 25 نقطه در شهرستان ها در قالب نمایشگاه های عرضه محصولات کشاورزی عرضه می شود.

فتحی، ادامه داد: در کنار عرضه میوه شب عید برای مردم، کالاهای اساسی دیگر مانند برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد نیز تا 13 فروردین در این مناطق عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: در این محل ها، کالاها به قیمت دولتی یا با تخفیف عرضه می شود و مشکلی در سطح استان برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی 10 درصد پایین تر از قیمت بازار

عرضه میوه شب عید در آذربایجان شرقی 10 درصد پایین تر از قیمت بازار