مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 19:532023-03-13سياسي

کشف 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق/ قرارگاه امام علی(ع) خراسان جنوبی راه اندازی شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح نوروزی و راه اندازی قرارگاه امام علی(ع) خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه خودروهای توقیف شده و افراد دستگیر شده متعرض به نوامیس مردم تا پایان تعطیلات در بازداشت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز امنیت ما در کشور مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدیون تدابیر رهبری و همراهی و همکاری خوب مردم و تلاش همه دستگاه ها به ویژه نیروهای مسلح هستیم.

وی با اشاره به دغدغه ها و ماموریت های متنوع این حوزه تصریح کرد: از ابتدای امسال 12 هزار و 200 فقره تصادفات درون شهری داشته ایم که 43 نفر جان خود را از دست داده اند و نسبت به سال گذشته 73 درصد افزایش دارد.

  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به 5 هزار تصادف جاده ای خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری یادآور شد: تعداد 323 نفر نیز در این حوادث جان باخته اند که از رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: 88 درصد تصادفات منجر به فوت خراسان جنوبی در محورهای مواصلاتی شهرستان های  نهبندان، طبس، قاین، بیرجند، فردوس و سربیشه اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق/ قرارگاه امام علی(ع) خراسان جنوبی راه اندازی شد

کشف 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق/ قرارگاه امام علی(ع) خراسان جنوبی راه اندازی شد