مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 10:002023-03-04اقتصادي

جلوگیری از تغییر کاربری 560 هکتار از اراضی زراعی و باغ های استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام مقابله با تغییر کاربری به مساحت 560 هکتار در ساوجبلاغ و چهارباغ، ارزش آزادسازی ها را 833 میلیارد تومان عنوان کرد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام مقابله با تغییر کاربری به مساحت 560 هکتار در ساوجبلاغ و چهارباغ، ارزش آزادسازی ها را 833 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در استان البرز، با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه گفت: در روزهای اخیر در سه اقدام جداگانه که در شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ انجام شد از تغییر کاربری 560 هکتار از اراضی زراعی و باغی استان جلوگیری شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تاکیدات مکرر رییس قوه قضاییه در خصوص اراضی در معرض تغییر کاربری، یکی از الزامات دوره تحول و تعالی را تمرکز بر پیشگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز با استفاده از سامانه های هوشمند و برخط جهت رصد اراضی در معرض تغییرکاربری برشمرد و متذکر شد: در اقدامات انجام شده در حوزه قضایی چهارباغ از تغییر کاربری 276 هکتار از اراضی روستای زکی آباد بخش رامجین جلوگیری شد.

وی این آزادسازی ها را در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها بیان کرد و افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری 560 هکتار از اراضی زراعی و باغ های استان البرز

جلوگیری از تغییر کاربری 560 هکتار از اراضی زراعی و باغ های استان البرز