مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 18:002023-03-05سياسي

روستا ها نباید از شهر ها چیزی کم داشته باشند / گازرسانی به روستا ها باید تسریع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه استان ‎ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مردم روستای چاه شور دلگان اظهارداشت: مسوولان بدانند؛ - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه روستا های سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، زیرا معتقدیم روستا ها نباید از لحاظ امکانات چیزی از شهر ها کم داشته باشند بنابراین گازرسانی به روستا ها باید تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه استان ‎ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مردم روستای چاه شور دلگان اظهارداشت: مسوولان بدانند؛ مسوولیت را برای خدمت به مردم گرفته اید بنابراین لازم است یک تحول مطلوب در استان ایجاد کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر می گوییم این استان محرومیت دارد مقصر خود ما هستیم چرا که با کار و تلاش شبانه روزی می توان به توسعه این نقطه از ایران اسلامی شتاب بخشید.

وی با بیان اینکه باید شبانه روز تلاش کرده و به مردم خدمت تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت های بی نظیر شهرستان دلگان برنامه های خوبی برای پیشرفت این منطقه داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر می گوییم این استان محرومیت دارد مقصر خود ما هستیم چرا که باید دائم کار و تلاش کنیم که این کار و تلاش عین عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا ها نباید از شهر ها چیزی کم داشته باشند / گازرسانی به روستا ها باید تسریع شود

روستا ها نباید از شهر ها چیزی کم داشته باشند / گازرسانی به روستا ها باید تسریع شود