مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-18سياسي

نماینده مجلس: توافقات ایران و برخی کشورهای عربی موجب امیدواری در جامعه شده است


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به توافقات صورت گرفته بین کشور ایران و برخی کشورها در سطح منطقه و امیدی که در جامعه ایجاد شده اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور صبح امروز در آخرین شورای اداری استان کردستان در سال جاری اظهار کرد: بودجه 1402 با وجود مشکلات و موانع سر راه با تلاش دولت سیزدهم و همراهی مجلس بسته شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات را فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه فرایند تصویب برنامه هفتم توسعه در حال انجام است، گفت: امیدواریم از این برنامه به نفع کردستان استفاده مناسب داشته باشیم.

قاسمی پور در ادامه به اتفاقات اخیر و مشکلات پیش آمده گریزی زد و گفت: با تلاش های صورت گرفته شرایط جامعه آرام شده و الان باید به فکر برطرف کردن کم و کاستی ها و مشکلات باشیم.

وی اضافه کرد: آنچه اتفاق افتاد حاصل کم و کاستی ها و مشکلاتی بوده که در جامعه وجود دارد و باید با برنامه ریزی به حل این مشکلات کمک کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به توافقات صورت گرفته بین ایران و عربستان و برخی کشورها در سطح منطقه و امیدی که در جامعه ایجاد شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اتفاق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: توافقات ایران و برخی کشورهای عربی موجب امیدواری در جامعه شده است

نماینده مجلس: توافقات ایران و برخی کشورهای عربی موجب امیدواری در جامعه شده است