مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 15:502023-03-05سياسي

تحویل 110 واحد مسکونی به مددجویان در استان سمنان


110 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان تحویل شد.

- ایسنا/سمنان 110 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان تحویل شد.

آیین افتتاح و تحویل این واحدها 14 اسفندماه همزمان با سراسر کشور و در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در حاشیه این آیین گفت: این واحدهای مسکونی در قالب 23 هزار خانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که امروز رسما تحویل شد، به مددجویان استان تحویل شد.

وی با تقدیر از کمک های مردمی در این بخش افزود: این واحدهای آماده افتتاح با همکاری خیرین استان سمنان احداث و امروز به طور رسمی تحویل خانواده های مددجویان در استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 110 واحد مسکونی به مددجویان در استان سمنان

تحویل 110 واحد مسکونی به مددجویان در استان سمنان