مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 08:552023-03-14سياسي

در مواجهه با فرد دچار سوختگی چه کار کنیم؟


رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز با اشاره به آماده باش این بیمارستان برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری، - ایسنا/خوزستان رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز با اشاره به آماده باش این بیمارستان برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری، توصیه هایی برای انجام اقدامات مورد نیاز در زمان مواجهه با فرد دچار سوختگی ارائه داد.

دکتر علیرضا رفعتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سنت چهارشنبه سوری اظهار کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز قطب درمان سوختگی جنوب غرب کشور است که به صورت تخصصی این بیماران را درمان می کند.

وی افزود: هرچند این بیمارستان همیشه آماده ارائه خدمات به بیماران است اما با توجه به احتمال افزایش مواجهه با مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری، از ابتدای اسفندماه در حال آماده باش قرار داریم.

در این مدت نیز دو سه مورد مصدوم ناشی از حوادث ترقه و مواد آتش زا داشتیم اما تعداد بالا نبوده است.

رفعتی بیان کرد: همزمان با این شب، نیروهای بیشتری نیز در بیمارستان حضور خواهند داشت و تمامی بخش ها، اتاق های عمل، چشم پزشکان و سایر متخصصان در دسترس هستند تا در صورت نیاز بلافاصله اقدامات مورد نیاز را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مواجهه با فرد دچار سوختگی چه کار کنیم؟

در مواجهه با فرد دچار سوختگی چه کار کنیم؟