مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 02:002023-03-19اجتماعي

145 مدرسه خراسان شمالی آماده اسکان مسافران و زائران شد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 145 مدرسه در خراسان شمالی آماده اسکان مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 145 مدرسه در خراسان شمالی آماده اسکان مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) شده است.

ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امسال حدود 40 درصد افزایش اسکان در مدارس استان را داریم که براساس آن، 145 مدرسه با 926 اتاق برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امکان رزرو اینترنتی اتاق ها برای مسافران وجود دارد، افزود: تا کنون 129 خانواده رزرو اینترنتی انجام داده اند و در استان اقامت خواهند داشت.

اکبری ادامه داد: تلاش ما این بود که طی همین چند روز نیز مسافر یا زائری را از درب مدرسه برنگردانیم تا به آن ها خدمت کرده باشیم.

در همین راستا، 1600 نفر روز روزانه پذیرش داشته ایم.

وی بیان کرد: در همه 9 شهرستان استان نیز مرکز پذیرش وجود دارد و امروز به نمایندگی از همه آن ها، مرکز پذیرش ستاد اسکان در بجنورد افتتاح شد تا در راستای ماندگاری مسافران و زائران، کمک حال استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین گفت: امیدواریم طی تعطیلات نوروز در خراسان شمالی هیچ حادثه ای رخ ندهد اما درصورت وقوع چنین حوادثی، یک مدرسه برای خانواده مصدومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 مدرسه خراسان شمالی آماده اسکان مسافران و زائران شد

145 مدرسه خراسان شمالی آماده اسکان مسافران و زائران شد