مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 22:322023-03-18سياسي

مسؤول جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، آیین تکریم و معارفه رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی عباسعلی رضایی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از زحمات و خدمات عباس هزارخانی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس قدردانی و مهدی کعبی به عنوان رییس جدید معرفی شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و سیاست دولت انقلابی حضرت آیت ا.

دکتر رییسی و استفاده از ظرفیت های موجود در بنیاد و شهرستان و نیز همراهی و همدلی همکاران زمینه تحقق اهداف عالیه بنیاد در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران را فراهم آورید.

بدیهی است تعامل و ارتباط تنگاتنگ با جامعه ایثارگری، نماینده عالی دولت و سایر مسؤولان شهرستان نقش موثری در رسیدن به اهداف ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس معرفی شد

مسؤول جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس معرفی شد