مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-09اقتصادي

انتقال پرونده های مالیاتی صنایع به استان های مربوطه درحال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود منظور روز پنجشنبه در دومین روز اجلاس مدیران امور مالیاتی سراسر کشور در بندرعباس افزود: این رقم یک دهم تعداد واقعی خانه های لوکس است که انتظار می رود با همکاری شهرداری ها و به ویژه شهرداری تهران، - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: انتقال پرونده مالیاتی صنایع و شرکت ها به استان های محل فعالیت آن ها را یکی دیگر از برنامه هایی معرفی کرد که با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود منظور روز پنجشنبه در دومین روز اجلاس مدیران امور مالیاتی سراسر کشور در بندرعباس افزود: این رقم یک دهم تعداد واقعی خانه های لوکس است که انتظار می رود با همکاری شهرداری ها و به ویژه شهرداری تهران، سال آینده این رقم به شناسایی یک میلیون خانه لوکس افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: خانه های خالی و خودرو های گرانقیمت نیز از دیگر مواردی هستند که روند وصول مالیات از آن ها نتیجه بخش بوده و برای 300 هزار خانه خالی، برگ تشخیص و مطالبه صادر و به مالکان آن ها ابلاغ شده است.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: چنانچه این مودیان پس از اخطار اول و دوم مالیات ابلاغ شده را پرداخت نکنند، اقدام اجرایی و برداشت از حساب آن ها انجام خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پرونده های مالیاتی صنایع به استان های مربوطه درحال پیگیری است

انتقال پرونده های مالیاتی صنایع به استان های مربوطه درحال پیگیری است