مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 00:022023-03-03فرهنگي

ضیافتی از جنس فرهنگ و هنر /وقتی بانوان تلاشگر دعوت به یک همفکری می شوند


عده شان کم اما با کیفیت بود.

بانوان فرهنگی و هنری کشور را می گویم که همه جا شناخته شده هستند، اخیرا با مقام عالی وزارت فرهنگ دیدار و گپ و گفت صمیمانه ای داشتند و حرف هایی از عمق جانشان زدند و چشم امید به تحققش بستند.

- گروه زندگی ـ گپ و گفت صمیمی از جنس فرهنگی و هنری اخیر وزیر فرهنگ و بانوان تلاشگر این عرصه کوچک اما به وسعت ایران بود، از گرمای هنرمندان جنوب تا سرسبزی شمال و سخاومت و تجربه بانوان شرق و غرب کشور همه و همه را در یک جلسه با خود به همراه داشت.

ضیافت بانوان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیرا در تهران برگزار شد و هنرمندان این عرصه که همگی دعوت شده بودند، در کنار وزیر فرهنگ و همسرش به طرح مطالبات و دغدغه های خود پرداختند و محمد مهدی اسماعیلی متواضعانه به صحبت های آنها گوش کرد و در متن جلسه قول هایی داد.

  در این جلسه دکتر اسلامی معاون توسعه و منابع انسانی و دکتر هاشمی معاون امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مشاوران و مدیران عرصه وزارتی فرهنگ کشور نیز حضور داشتند.

*چه مطالباتی در این جلسه مطرح شد/از تشکیل شورای مجازی هنر تا کمک بودجه ای به هنرمندان شهرهای دور  از مطالبات بانوان هنرمند بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافتی از جنس فرهنگ و هنر /وقتی بانوان تلاشگر دعوت به یک همفکری می شوند

ضیافتی از جنس فرهنگ و هنر /وقتی بانوان تلاشگر دعوت به یک همفکری می شوند