مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 09:492023-03-10اقتصادي

اصلاح وضعیت اشتغال با قانون تسهیل در صدور مجوز کسب وکار امکان پذیر است


قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار باید از سوی همه وزارتخانه ها به صورت هماهنگ اجرا شود، ثبت محور شدن مجوزها، مقدمه اصلاح وضعیت مجوزدهی در کشور است که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

- کمال حسین پور در گفت وگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری فارس  با اشاره به قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب وکار و ضرورت اجرای این قانون، اظهار کرد: سابقه دریافت مجوز در کشور ما مشخص است، بدترین شرایط را برای اعطای مجوز کسب و کار در کشور داشتیم و بیشترین مدت زمان برای دریافت مجوز سپری می شد.

وی ادامه داد: گاهی افراد برای دریافت یک مجوز برای کار آغاز یک کسب وکار باید دو سال دنبال مجوز می رفتند و امضاهای طلایی نیز در این خصوص وجود داشت، بنابراین یکی از اقدامات بسیار مهم برای آغاز یک کسب و کار همین بحث اصلاح صدور مجوزها بود که مجلس یازدهم آن را دنبال کرد و روند سابق نیز از طریق قانون جهش تولید دانش بنیان اصلاح شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد دولت برای اجرای این قانون باید تقویت شود، گفت: عملکرد دولت برای اجرای این قانون باید تقویت شود و بارها جلسات متعددی در مجلس با وزیراقتصاد گذاشته شده و به نظر می رسد دستگاه های اجرایی به دلیل ذی نفع بودن در وضعیت موجود از همکاری سرباز زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح وضعیت اشتغال با قانون تسهیل در صدور مجوز کسب وکار امکان پذیر است

اصلاح وضعیت اشتغال با قانون تسهیل در صدور مجوز کسب وکار امکان پذیر است