مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 15:222023-03-06سياسي

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد


رییس دادگاه عالی انتظامی قضات گفت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام محمدموحدی آزاد رییس دادگاه عالی انتظامی قضات در سفر استانی به شهرستان سمیرم اظهار داشت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

وی افزود: رییس قوه قضاییه در تلاش است با برنامه های مختلف مشکلات کارکنان دستگاه قضایی را برطرف کند.

موحدی آزاد با اشاره به توانمندی های کشور بعد از انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و همین دستاوردهاست که باعث می شود دشمن هر روز با نقشه های مختلف کشور ما را تهدید کند.

رییس دادگاه عالی انتظامی قضات خاطرنشان کرد: اظهار یأس و ناامیدی در کشورمان خیانت به خون شهدا و مظلومان است که برای این نظام ریخته شده است.

وی بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی های مختلفی از جمله جنگ، ترور و تحریم را بر علیه کشور بکار بسته است و هر روز موانعی بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد می کند.

موحدی آزاد افزود: دشمن از گسترش تفکرات انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران اسلامی در هراس است که در جای جای دنیا باعث بیداری مردم مظلوم و بلند شدن فریاد استکبار ستیزی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد