مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-20حوادث

دستگیری 97 فعال شرکت های هرمی


در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هشتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی اجرا شد.

- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 97 نفر دستگیر شده و 12 شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هشتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های عملیاتی پلیس آگاهی مبارزه با شرکت های بازاریابی و هرمی است، افزود: این طرح به مدت شش روز از 6 تا 11 اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن 97 نفر دستگیر و تعداد هشت شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و چهار مکان دسیسه های هرمی پلمب و تحویل مراجع قضایی شد.

چولکی با بیان اینکه بیشترین آمار دستگیری به ترتیب مربوط به استان های خراسان رضوی، غرب استان تهران، گلستان، گیلان، کرمان و کردستان بود، گفت: برای دستگیرشدگان پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 97 فعال شرکت های هرمی

دستگیری 97 فعال شرکت های هرمی