مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 10:272023-03-15ورزشي

سپاه 100 واحد مسکن ویلایی به خانواده های محروم در جزیره هرمز اهدا کرد


در آستانه سال نو و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در جزیره هرمز، آیین اهدای 100 واحد مسکن ویلایی مشارکتی ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با پایان عملیات ساخت 100 واحد مسکن ویلایی با مشارکت قرارگاه منطقه ای مدینه منوره سپاه و برخی از ارگان ها و نهادهای مردمی در جزیره هرمز، در مراسمی این واحدها به سرپرستان خانواده های محروم هدف اهدا شد.

این پروژه به پیوست دو زمین فوتبال چمن مصنوعی، با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.

هر یک از واحدهای مسکونی در 126 متر مربع احداث و به سرپرستان خانواده های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساکن در جزیره هرمز هدیه داده شد.

دو زمین ورزشی اهدایی، با پوشش چمن مصنوعی و در 1700 متر مربع تجهیز و آماده سازی شده است.

این عیدانه با اعتباری بیش از 48 میلیارد تومان شامل زیرسازی، جدول کشی، سنگ فرش، احداث معابر، آسفالت، آب و فاضلاب، برق و ساماندهی مسیل هرمز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 100 واحد مسکن ویلایی به خانواده های محروم در جزیره هرمز اهدا کرد

سپاه 100 واحد مسکن ویلایی به خانواده های محروم در جزیره هرمز اهدا کرد