مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-08دانش

نامه 22 دفتر بسیج دانشجویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی


22 تشکل دانشجویی از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی طی نامه ای سرگشاده به دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطالبات خود را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای گام دوم انقلاب و لزوم حمایت از نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی ایران و همچنین کادرسازی از این نسل برای دهه های آینده این نظام، لزوم بیش از پیش حرکت منسجم و کار فرهنگی و تربیتی آموزشی اصولی برای نسل جوان و نوجوان بر کسی پوشیده نیست.

به استحضار می رساند متأسفانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از زمان دولت اشرافی قبل به موضوع ساماندهی کنکور ورود کرده که عملاً با نگاه دستوری و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و واقعی با نگاه ارزشی و انقلابی و جهت دهی دقیق در مرحله عمل در حوزه مدارس و دانش آموزان مصوبه ای به تصویب رسید که با بسیاری از اصول و مبانی انقلاب اسلامی در تضاد است.

در نهایت در دولت فعلی که بر خلاف دولت قبلی داعیه دار عدالت و فرهنگ سازی و حمایت از قشر مستضعف را داشته این مصوبه پر ایراد و به گواه تمام دست اندرکاران که در مرحله عمل شکست خورده است در کمال ناباوری ابلاغ شد! علیرغم تمام تأکیدات دفاع کنندگان طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی متأسفانه دروس فرهنگ ساز در مدارس شامل (ادبیات فارسی، عربی و تعلیمات دینی) در مصوبه جدید کاملاً مغفول شده است و از تمام فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 22 دفتر بسیج دانشجویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

نامه 22 دفتر بسیج دانشجویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی