شرایط خدمت رسانی به مسافران نوروزی در هرمزگان بهبود می یابدمدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان گفت: به دنبال بهبود شرایط خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان هستیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محسنی گفت: این نظارت ها با هدف اصلاح و بهبود شرایط خدمت رسانی به گردشگران و مسافران ورودی به استان انجام می شود. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان نظارت اداره کل با همکاری ارگان های مختلف بر این مراکز اقامتی نظارت دارند، افزود: از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون درمجموع 117 بازدید توسط کارشناسان و بازرسان اداره کل از اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگری در استان انجام شده است. وی با بیان اینکه این نظارت ها برای اطمینان از اجرای شیوه نامه های بهداشتی به طور مستمر ادامه دارد، عنوان کرد: 42 مجتمع گردشگری، 76 واحد پذیرایی بین راهی، 63 سفره خانه سنتی، 36 اقامتگاه بومگردی، 36 خانه مسافر، 28 هتل، 10 مهمان پذیر، 13 هتل آپارتمان و 2 متل زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مراکز، مناطق آزاد قشم و کیش هم با تمام توان و ظرفیت آمادگی خدمات به مسافرین و گردشگران را دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |