مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 13:412023-03-12اقتصادي

وزیر نفت: در اوپک دیدگاه های مشترکی با عربستان داریم


جواد اوجی در مراسم رونمایی از گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی درباره تاثیر توافق ایران و عربستان روی صادرات نفت ایران عنوان کرد: در اجلاس اوپک و اوپک پلاس در بحث صادرات نفت دیدگاه نزدیکی با عربستان داریم؛ - تصمیماتی که در اوپک و اوپک پلاس رقم خورده با همفکری هم و نقاط مثبت و مشترک زیاد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر نفت گفت: در جلساتی که در اوپک و اوپک پلاس برگزار شد، مشخص شد با عربستان دیدگاه های مشترکی داریم.

جواد اوجی در مراسم رونمایی از گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی درباره تاثیر توافق ایران و عربستان روی صادرات نفت ایران عنوان کرد: در اجلاس اوپک و اوپک پلاس در بحث صادرات نفت دیدگاه نزدیکی با عربستان داریم؛ تصمیماتی که در اوپک و اوپک پلاس رقم خورده با همفکری هم و نقاط مثبت و مشترک زیاد بوده است.

وی همچنین درمورد توسعه میادین مشترک نفتی با کشورهای همسایه گفت: در این زمینه توافق نامه ای با کشور عمان برای توسعه میدان هنگام امضا شده است.

وزیر نفت در ادامه با اشاره به گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی گفت: در این طرح از سرمایه گذاران داخلی و مشارکت مردمی استفاده می کنیم که باعث تنوع در بحث صادرات نفت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: در اوپک دیدگاه های مشترکی با عربستان داریم

وزیر نفت: در اوپک دیدگاه های مشترکی با عربستان داریم