مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 23:302023-03-14سياسي

ایجاد مرکز نوآوری هوش مصنوعی راهبرد جدید پارک علم و فناوری یزد


رییس پارک علم و فناوری یزد، ایجاد مرکز نوآوری هوش مصنوعی را از راهبردهای مهم و اساسی پارک علم و فناوری یزد در سال 1402 برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله میرغفوری روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به راهبردهای پارک علم و فناوری در سال 1401 اظهار داشت: پردیس های علم و فناوری نقشی راهبردی در توسعه زیست بوم استان یزد دارند که تلاش شده این نقش را به شکل برجسته ای ایفا کنیم.

وی عنوان کرد: توسعه و تعامل با دستگاه های اجرایی برای تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری از دیگر راهبردهایی بود که از همان ابتدای سال جاری آغاز شد.

میرغفوری ادامه داد: امسال پیگیری های بسیاری برای ارتقاء پارک علم و فناوری یزد انجام شد که به دنبال آن، چندی پیش پارک علم و فناوری یزد به پارک توسعه یافته سطح یک ارتقا یافت که این ارتقا فرصتی فراهم می کند که بودجه های خوبی برای پارک علم و فناوری جذب شود و تعاملات بهتری با دستگاه های مختلف برقرار شود.

رییس پارک علم و فناوری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های عمرانی پارک علم و فناوری عنوان کرد: مجموعه احمدی روشن پس از سال ها بلاتکلیفی به سر انجام رسیده و 3 هزار و500 متر فضای فیزیکی که توانایی استقرار حدود 40 شرکت در آن وجود دارد به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز نوآوری هوش مصنوعی راهبرد جدید پارک علم و فناوری یزد

ایجاد مرکز نوآوری هوش مصنوعی راهبرد جدید پارک علم و فناوری یزد