مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-19سياسي

پایگاه انتقال خون کنگان راه اندازی شد


پایگاه انتقال خون کنگان پس از یک ماه و نیم عملیات بازسازی مجدداً آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرماندار کنگان صبح یکشنبه در این آیین گفت: ما در کنگان به دلیل وجود بخش صنعت و امکان رخ دادن حوادث غیرمترقبه، به بانک خونی مستقل و مجهز نیاز داریم.

مهدی قاسمی ضمن تقدیر از اقدامات پالایشگاه ششم جهت همراهی با پایگاه انتقال خون کنگان اظهار داشت: شرکت های صنعتی که مسئولیت های اجتماعی پیرامون خود را در نظر می گیرند، همان شرکت هایی هستند که برای نیروی انسانی خود نیز ارزش قائل هستند و ما نیز به این شرکت ها که باعث و بانی کار خیر می شوند توجه ویژه ای خواهیم داشت.

وی بیان کرد: شهرستان کنگان کلی از خدمات بهداشتی و درمانی را به شهرستان های همجوار بدون هیچ منتی و با کمال افتخار پوشش می دهد.

مدیر پایگاه کنگان، ضمن تشکر از همه ارگان هایی که در بازسازی پایگاه انتقال خون کنگان نقش داشته اند گفت: از زحمات شهرداری کنگان قدردانی می کنم که که کارهایی نظیر رنگ آمیزی، تأمین روشنایی و درختکاری محوطه پایگاه را انجام دادند.

کرمی افزود: همچنین به نوبه خود از نمایندگان مجتمع گاز پارس جنوبی بابت همیاری هایی که با این پایگاه انجام داده اند سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه انتقال خون کنگان راه اندازی شد

پایگاه انتقال خون کنگان راه اندازی شد