مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 19:552023-03-09سياسي

96 متهم اقتصادی گلستان پشت میز محاکمه/ اتهام، پولشویی 1650 میلیاردی


رییس کل دادگستری استان گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده پولشویی یک هزار و 650 میلیاردی با 96 متهم خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده پولشویی یک هزار و 650 میلیاردی با 96 متهم خبر داد.

حیدر آسیابی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در دستور کار دستگاه قضایی است، اظهار کرد: برخورد با دانه درشت ها و پرونده های کلان همواره از اولویت های ما بوده و خواهددبود.

وی با بیان اینکه پرونده پولشویی یک هزار و 650 میلیاردی، 96 متهم دارد، افزود: سه متهم اصلی و سرکرده آنان، همچنان در زندان هستند و بقیه متهمان با قرار تامین تا زمان دادگاه، فعلا آزادند.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه 20 اسفند زمان نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است، خاطرنشان کرد: اخلال در نظام اقتصادی و پولشویی دو اتهام اصلی متهمان است.

آسیابی از برداشت یک هزار و 650 میلیارد تومان از منابع یکی از موسسات مالی و اعتباری توسط متهمان در این پرونده خبر داد و گفت: درقالب رسیدگی به این پرونده، 6 هزار میلیارد تومان اموال و املاک حاصل از این جرم، شناسایی و توقیف شد که از این میزان تاکنون 4 هزار میلیارد تومان به موسسه بازگردانده شد و در حال تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد تومان باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 متهم اقتصادی گلستان پشت میز محاکمه/ اتهام، پولشویی 1650 میلیاردی

96 متهم اقتصادی گلستان پشت میز محاکمه/ اتهام، پولشویی 1650 میلیاردی