مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 19:272023-03-06ورزشي

جانشین مرحوم اسماعیل احمدی در گروه جهادی منتظران خورشید معرفی شد


سید علی بهشتیان که پیش از این جانشین جبهه جهادی منتظران خورشید بود بعد از شهادت اسماعیل احمدیان با رای اکثریت آرای اعضای هیئت موسس جبهه به عنوان مسئول جدید این گروه جهادی انتخاب شد.

- جبهه جهادی منتظران خورشید یکی از گروه های جهادی است که 20 سال در حوزه خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان مناطق محروم کشور اقدام کرده و امروز توانسته است خدمات خود را به 140 روستای تحت پوشش در مناطق محروم ارائه کند.

شهید اسماعیل احمدی از فعالان حوزه محرومیت زدایی روز پنجشنبه 4 اسفند ماه بر اثر سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان و در جریان سفر وزیر ورزش به استان کرمان دعوت حق را لبیک گفت و درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسماعیل احمدی متولد 22 بهمن 1357 در تهران بسیجی جهادگر، مشاور وزیر ورزش، مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان که مدیریت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین را نیز در سابقه خود داشت و موسس گروه منتظران خورشید در 4 اسفند 1401 در سانحه سقوط هلیکوپتر هلال احمر در بافت کرمان درگذشت.

شهید اسماعیل احمدی مسئول گروه جهادی منتظران خورشید بود و از نوجوانی به عنوان جهادگر در مناطق دور افتاده و محروم مشغول فعالیت بود.

او سال ها برای آبادانی مناطق محروم تلاش کرد و در نهایت در 5 اسفند ماه از دنیا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین مرحوم اسماعیل احمدی در گروه جهادی منتظران خورشید معرفی شد

جانشین مرحوم اسماعیل احمدی در گروه جهادی منتظران خورشید معرفی شد