مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 22:152023-03-19اجتماعي

رییس پلیس راهور: رانندگان متخلف از طریق پهپاد جریمه می شوند


سردار هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ما امسال برای کنترل ترددها و مدیریت آن پیش بینی های لازم را انجام دادیم که استفاده از بالگرد و پهپادهای پلیس هم در این کار نقش دارند.

- سردار هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ما امسال برای کنترل ترددها و مدیریت آن پیش بینی های لازم را انجام دادیم که استفاده از بالگرد و پهپادهای پلیس هم در این کار نقش دارند.

رییس پلیس راهور فراجا از استقرار پهپاد هایی از کرمان تا بندرعباس خبر داد و گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپادها اطلاع داده می شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا؛ سردار هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ما امسال برای کنترل ترددها و مدیریت آن پیش بینی های لازم را انجام دادیم که استفاده از بالگرد و پهپادهای پلیس هم در این کار نقش دارند.

وی افزود: این پهپادها برای استان هایی که مسیر طولانی دارند بهتر است و بیشتر استفاده می شود همچون استان فارس و کرمان پهناوری خاص خود را دارد.

رییس پلیس راهور فراجا بیان کرد: پهپادهای ما از کرمان تا بندرعباس و بوشهر در حرکت هستند و همه آن ها به صورت شبانه روزی کار انجام می دهند؛ همکاران هم در مرکز کنترل پهپادها مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور: رانندگان متخلف از طریق پهپاد جریمه می شوند

رییس پلیس راهور: رانندگان متخلف از طریق پهپاد جریمه می شوند