مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:352023-03-11سياسي

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند


معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی و جزو وفادارترین افراد و پاسدار دین هستند.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی و جزو وفادارترین افراد و پاسدار دین هستند.

سردار سید ضیاءالدین حزنی صبح امروز (20 اسفندماه) در همایش تجلیل از عشایر استان که در سالن جلسات نور زنجان برگزار شد، با بیان اینکه عشایر از لحاظ فداکاری و شهامت جزو بهترین افراد بوده و همیشه وفادار انقلاب اسلامی و ایران هستند، اظهار کرد: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی و جزو وفادارترین افراد و پاسدار دین هستند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب که مسئولان موظف به رسیدگی به امور عشایر هستند، افزود: عشایر در 29 استان کشور به جز استان کردستان و شهر تهران که گله دار دارد اما عشایر ندارد، پراکنده هستند و استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان بیشترین سهم و قزوین و قم کمترین سهم را از جمعیت عشایری کشور را دارا هستند.

این مسئول با بیان اینکه 8400 نفر از عشایر و گله داران در همایش تجلیل از شبانان، گله داران و دامداران عشایر که در استان های کشور برگزار شد، تقدیر شده اند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند