مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 15:342023-03-14بين الملل

منابع مصری: کانال های ارتباطی با ایران برقرار است


روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه مصری نوشت که کانال های ارتباطی میان قاهره و تهران در سطح مراجع ذی صلاح ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی سخنان روز گذشته (دوشنبه) ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص روابط با مصر و اینکه منطقه به هم افزایی ایران و مصر نیاز دارد، یک منبع مصری نیز به روزنامه الشرق الاوسط گفت که ارتباط قاهره و تهران از طریق مراجع ذی صلاح برقرار است.

روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی نوشت که منابع رسمی در وزارت خارجه مصر حاضر به گفت و گو در خصوص روابط تهران و قاهره نشده اند، اما یک منبع مصری مرتبط با این پرونده گفته است که کانال های ارتباطی با ایران در چارچوب مراجع ذی صلاح قطع نشده است.

او توضیح اضافی در این باره نداد و مدعی شد:  ایران احترام فراوان خود به مصر و رهبران سیاسی آن را ابراز کرده است .

این منبع مصری افزود: پیش بینی اینکه که مصر چه زمانی در مسیر ازسرگیری روابط با ایران گام خواهد داشت و با چه سرعتی به پیشنهاد مطرح شده از جانب ایران پاسخ خواهد داد، دشوار است .

او همچنین گفت: نقاط اختلافی بزرگی میان دو طرف نیست، به استثنای روابط تهران با دو جنبش حماس و جهاد اسلامی و لزوم مراعات نقطه نظر مصر در خصوص عدم دخالت در امور داخلی کشورهای عربی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مصری: کانال های ارتباطی با ایران برقرار است

منابع مصری: کانال های ارتباطی با ایران برقرار است