مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 16:402023-03-05سياسي

2800 پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در استان مرکزی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برپایی 2800 پایگاه در هفته احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان خبر داد.

- اراک- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برپایی 2800 پایگاه در هفته احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید مؤمنی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: رسیدگی به محرومین و نیازمندان همواره در دین اسلام مورد تاکید بوده و در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره) با تأسیس کمیته امداد بر مسئله حمایت از نیازمندان تاکید داشتند و امروز 45 مین سالگرد تأسیس این نهاد مردمی و انقلابی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمت محور و به دنبال مردمی سازی است، گفت: در همین راستا 351 مرکز نیکوکاری در استان تأسیس شده که توسط خود مردم و برای مردم اداره می شود.

وی افزود: هم اکنون 47 هزار و 500 خانوار با جمعیت 85 هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد هستند و 60 درصد این جمعیت را زنان سرپرست خانوار و بیش از 27 هزار نفر را سالمندان تشکیل می دهند.

مؤمنی ادامه داد: در سال جاری هزار و 103 سری جهیزیه تاکنون به زوج های جوان نیازمند توزیع شده و در هفته احسان و نیکوکاری 246 سری جهیزیه دیگر توزیع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در استان مرکزی

2800 پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردمی در استان مرکزی