مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-04اجتماعي

دانشگاه فرهنگیان صرفا نیروی انسانی تربیت نمی کند


دانشگاه فرهنگیان صرفاً نیروی انسانی تربیت نمی کند و ماموریت گرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش تربیت و معلمان آینده از صبح امروز در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و پرورش آغاز به کار کرد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این برنامه گفت: تعلیم و تربیت تکلیفی است که برعهده خانواده قرار دارد، اما به دلیل حضور در زیست بوم کنونی خانواده ها نه فرصت و نه تخصص لازم را برای این امر مهم دارند؛ در نتیجه ایجاد این بستر بر دوش نهادی قرار گرفته تحت عنوان نهاد آموزش و پرورش که مسئولیت خطیری را برعهده دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم ترین و کلیدی ترین عنصر بلامانع این بستر معلم است، گفت: اگر بخواهیم حکمرانی خوب محقق شود، چاره ای جز این نیست که معلم را دریابیم و آن ها را تقویت کنیم، پس توجه به معلمان و دانشگاه های تربیت معلم مهم ترین وظیفه ای است که باید به آن پرداخته شود.

نوری با اشاره به دوره تحولی دانشگاه فرهنگیان افزود: در این دوره با ورود آقای صحرایی به دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه صرفاً نیروی انسانی تربیت نمی کند و ماموریت گرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، دانشگاه فرهنگیان وارد مرحله ای جدید شده است و با حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی توانسته مسیری روشن را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان صرفا نیروی انسانی تربیت نمی کند

دانشگاه فرهنگیان صرفا نیروی انسانی تربیت نمی کند