مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 12:192023-03-06اقتصادي

افزایش نرخ بلیت پرواز، سفرهای هوایی عتبات را گران کرد


افزایش نرخ بلیت پرواز عتبات در روزهای اخیر موجب گران شدن سفرهای هوایی عتبات شده؛ تا جایی که هزینه سفر هوایی عتبات در برخی از استان ها به 16 میلیون تومان هم رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفرهای زیارتی عتبات در ماه شعبان مورد استقبال قرار گرفته و ظرفیت بیش از 90 درصد کاروان های زیارتی تکمیل شده است.

افزایش هزینه سفر عتبات به دلیل نوسان نرخ دلار از دهم اسفندماه که ظرفیت های جدیدی برای سفر زیارتی عتبات از سوی دفاتر مجری باز شد، بسیاری از دفاتر زیارتی به دلیل نوسان نرخ دلار هزینه سفر عتبات را نسبت به دوره گذشته افزایش دادند که البته قیمت سفرهای هوایی عتبات بیش از هزینه سفر زمینی گران شد.

هزینه سفر عتبات در دوره بهمن ماه که تا 10 اسفندماه ادامه داشت، چندین بار افزایش داشت؛ به طوری که سفر زمینی عتبات از متوسط هفت میلیون و 500 هزار تومان به هشت میلیون تومان رسید و سفرهای هوایی نیز از حداقل 12 میلیون و 300 هزار تومان به 13 میلیون تومان رسید.

هزینه سفرهوایی عتبات به 16 میلیون تومان رسید اما اکنون در دوره جدید سفر عتبات که تا 22 اسفندماه (قبل از آغاز سفرهای نوروزی عتبات) انجام می شود، حداقل هزینه سفر هوایی عتبات از 13 میلیون تومان گذشته و با افزایش حدود 500 هزار تومانی همراه شده است؛ تا جایی که حتی در برخی شهرها همچون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ بلیت پرواز، سفرهای هوایی عتبات را گران کرد

افزایش نرخ بلیت پرواز، سفرهای هوایی عتبات را گران کرد