مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-19اقتصادي

تولید روزانه حدود 150 تن خوراک مخلوط در کشت و صنعت مغان


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مرکز تغذیه این شرکت مجهز به یک دستگاه باسکول 60 تنی جهت توزین خوراک تولیدی و یک دستگاه یونجه خردکن برای خردکردن یونجه و علوفه است که روزانه حدود 150 تن خوراک مخلوط در این مرکز تولید می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مرکز تغذیه این شرکت مجهز به یک دستگاه باسکول 60 تنی جهت توزین خوراک تولیدی و یک دستگاه یونجه خردکن برای خردکردن یونجه و علوفه است که روزانه حدود 150 تن خوراک مخلوط در این مرکز تولید می شود.

قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان 28 اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پیش از این جیره غذایی دام ها در یک مکان دیگری مخلوط و میکس شده و بعد از انتقال به سایت در اختیار دام ها قرار می گرفت که نزدیک ترین محل به ایستگاه ها است.

وی بیان کرد: بعد از ابطال واگذاری و تحویل گیری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از بخش خصوصی با سلسله اقداماتی که از طریق بهداشتی تر کردن محیط نگهداری و کاهش سقط جنین انجام گرفت، تعداد گله از 17 هزار و 300 رأس به 21 هزار رأس افزایش پیدا کرده و تولید شیر خام و زایش در بزرگ ترین مجتمع دامپروری ایران در حد نرمال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه حدود 150 تن خوراک مخلوط در کشت و صنعت مغان

تولید روزانه حدود 150 تن خوراک مخلوط در کشت و صنعت مغان