مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 02:052023-03-18دانش

زنجیره ارزش دانشگاه علمی کاربردی به اشتغال اثربخش منجر می شود


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: همه فعالیت های اصلی و پشتیبان در زنجیره ارزش دانشگاه به سمت ایجاد اشتغال موثر هدف گیری شده است.

- ایسنا/فارس معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: همه فعالیت های اصلی و پشتیبان در زنجیره ارزش دانشگاه به سمت ایجاد اشتغال موثر هدف گیری شده است.

دکتر فتحیان در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی فارس بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بر مبنای علم نافع تشکیل شده است و هدف از این دانشگاه اشتغال موثر به مفهوم واقعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی فارس، فتحیان افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نسل چهارم با تاکید بر توجه به نیازهای جامعه و تنها دانشگاه مردمی در کشور است که همه امور آن توسط بخش خصوصی اداره می شود و از بدو تأسیس، دانشگاه فراز و فرود زیادی داشته اما در مجموع برآیند حرکتی دانشگاه مثبت، اثر گذار و نقش آفرین بوده است به گونه ای که بتدریج بقیه زیر نظام های آموزشی نیز سعی می کنند به اهداف والای این دانشگاه در روند حرکتی خود توجه کنند.

فتحیان با اشاره به اینکه براساس برنامه ششم توسعه از سال 96 تا 1400 باید درحوزه آموزش های عالی مهارتی به سهم حداقل 30 درصدی می رسیدیم که حدود 12 تا 13 درصد آن محقق شد، خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش دانشگاه علمی کاربردی به اشتغال اثربخش منجر می شود

زنجیره ارزش دانشگاه علمی کاربردی به اشتغال اثربخش منجر می شود