مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-07ورزشي

پاداش میلیاردی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای جام جهانی!


اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اندازه بازیکنان تیم ملی بابت تنها برد ایران برابر ولز پاداش دریافت کرده اند که مبلغی در حدود یک میلیارد تومان است! - پاداش میلیاردی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای جام جهانی! اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اندازه بازیکنان تیم ملی بابت تنها برد ایران برابر ولز پاداش دریافت کرده اند که مبلغی در حدود یک میلیارد تومان است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاداش های پرداختی به اعضای هیات رییسه، دبیرکل و خزانه دار فدراسیون فوتبال بابت پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل ولز که از شب گذشته رسانه ای شده، در جامعه فوتبال بحث های زیادی را به دنبال داشته است.

ماجرا از این قرار است که هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوبه ای را در جلسات گذشته به تصویب رسانده که اگر تیم ملی در هر یک از بازی های خود در جام جهانی مقابل انگلیس، ولز یا آمریکا به پیروزی می رسید، به هر یک از اعضای هیات رییسه به اندازه بازیکنان تیم ملی یعنی 20 هزار دلار پاداش پرداخت می شد.

این مبلغ برای هر تساوی 7000 دلار تعیین شده بود.

از آنجایی که تیم ملی فقط یک پیروزی در جام جهانی به دست آورد، مبلغ هنگفت 20 هزار دلار (تقریبا یک میلیارد تومان) به اعضای هیات رییسه شامل مهدی تاج، احمدرضا براتی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، میرشاد ماجدی، منصور قنبرزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش میلیاردی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای جام جهانی!

پاداش میلیاردی به هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای جام جهانی!