مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 11:152023-03-11بين الملل

نتانیاهو قرارداد «گاز مقابل سفارت» را به ایتالیا پیشنهاد داد


برخی منابع در تل آویو از پیشنهاد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نخست وزیر ایتالیا برای فروش گاز به قیمت ارزان در ازای تایید الحاق قدس به اراضی اشغالی و انتقال سفارت کشورش از تل آویو خبر دادند.

- نتانیاهو قرارداد گاز مقابل سفارت را به ایتالیا پیشنهاد داد برخی منابع در تل آویو از پیشنهاد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نخست وزیر ایتالیا برای فروش گاز به قیمت ارزان در ازای تایید الحاق قدس به اراضی اشغالی و انتقال سفارت کشورش از تل آویو خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا ی فلسطین، برخی منابع سیاسی در تل آویو اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا قراردادی را پیشنهاد داد که بر اساس آن رم در ازای تایید الحاق قدس شرقی به اراضی اشغالی و به رسمیت شناختن قدس یکپارچه به عنوان پایتخت اسراییل و نیز انتقال سفارتش از تل آویو به این شهر، گاز را به قیمت پایین از تل آویو خریداری می کند.

به گفته این منابع، نتانیاهو به ملونی مدعی شد: فکر می کنم زمان آن رسیده که رم قدس را به عنوان پایتخت یهودی ها از سه هزار سال قبل به رسمیت بشناسد، همانگونه که آمریکا در یک ابتکارعمل دوستانه بزرگ این کار را انجام داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو قرارداد «گاز مقابل سفارت» را به ایتالیا پیشنهاد داد

نتانیاهو قرارداد «گاز مقابل سفارت» را به ایتالیا پیشنهاد داد