مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-09فرهنگي

جشنواره ای که روی ناوجنگی به پایان رسید/درخشش«غریب» درشب «مقاومت»


برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در حالی معرفی شدند که فیلم سینمایی «غریب» توانست عنوان بهترین فیلم این رویداد را از آن خود کند.

- برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در حالی معرفی شدند که فیلم سینمایی غریب توانست عنوان بهترین فیلم این رویداد را از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت به دبیری علیرضا غفاری شب گذشته چهارشنبه 17 اسفندماه روی ناو شهید عبدالله رودکی بر آب های خلیج فارس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خانواده شهید رییسعلی دلواری روی صحنه آمدند و به اجرای قطعه ای پرداختند و سپس سردار سلامی، سردار تنگسیری و جلال غفاری دبیر این رویداد روی صحنه آمدند و از آقای توانایی به عنوان یکی از بستگان رییسعلی دلواری تقدیر کردند.

اختتامیه ای از جنس افتتاحیه در بخش بعد غفاری به عنوان دبیر جشنواره پشت تریبون قرار گرفت و بیان کرد: به نظرم این یک اختتامیه نیست، جنس برگزاری جشنواره و ایده ای که مطرح شد در واقع یک افتتاحیه است چون ما با این سبک تازه همدیگر را پیدا کردیم و با محوریت سینما و مقاومت دور هم جمع شدیم.

ما به دنبال نوعی از سینما بودیم که این قائل به درکی از مقاومت به مثابه یک هنر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای که روی ناوجنگی به پایان رسید/درخشش«غریب» درشب «مقاومت»

جشنواره ای که روی ناوجنگی به پایان رسید/درخشش«غریب» درشب «مقاومت»