مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 07:402023-03-18بين الملل

واشنگتن: به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد


مقامات آمریکایی و اوکراینی به صورت چندجانبه گفتگو کردند و واشنگتن به کیف وعده داد که به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرد که جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی آمریکا به همراه ژنرال مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش این کشور با مقامات اوکراینی در مورد ادامه حمایت واشنگتن از اوکراین همزمان با ادامه جنگ گفتگو کردند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که این دو مقام آمریکایی با آندری یرماک ، رییس دفتر رییس جمهور اوکراین، الکسی رزنیکوف ، وزیر دفاع و ژنرال والری زالوژنی ، فرمانده نیروهای مسلح گفتگو کردند.

براساس این بیانیه، در گفتگوی مقامات اوکراینی و آمریکایی، مقامات کیف در مورد شرایط جاری در میدان نبرد اطلاعاتی را ارائه دادند و از تداوم ارائه کمک های امنیتی آمریکا قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: مقامات ایالات متحده بر حمایت بی دریغ از اوکراین به دلیل دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین نیز در پایان به این تماس چندجانبه پیوست.

این در حالی است که روز گذشته وزیر خارجه اوکراین گفته بود که چین امکان برقراری تماس میان رؤسای جمهور دو کشور را فراهم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد

واشنگتن: به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد