مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 17:372023-03-12اقتصادي

محور کرفتو در کردستان ثبت جهانی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: فروردین سال آینده فرایند ثبت جهانی محور کرفتو آغاز می شود که میدواریم در بازه زمانی کوتاهی به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور مهرزاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر با عضویت 26 دستگاه تشکیل شده و تا امروز 40 جلسه با 350 مصوبه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در زمینه ورود گردشگران به جاذبه های گردشگری تا قبل از شرایط کرونایی، از استان های برتر بود و سال 98 بیش از 15 درصد افزایش گردشگران داشت اما شرایط کرونایی این میزان را کاهش داد.

مهرزاد عنوان کرد: پیش بینی می شود نوروز امسال نسبت به سال های قبل میزبان مسافران و گردشگران زیادی باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت های گردشگری بسیار خوبی در سطح استان کردستان داریم که بستر را برای جذب گردشگران و مسافرین نوروزی فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در قالب بسته های گردشگری، جاذبه های گردشگری در سطح استان معرفی می شوند و تعدادی از سرمایه گذاران به واسطه همین بسته ها به استان ورود می کنند.

مهرزاد خاطرنشان کرد: برای استفاده از ظرفیت اقلیم کردستان عراق، فم تورهایی را برگزار کرده ایم که با جاذبه های گردشگری، فرهنگی و صنایع دستی استان آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کرفتو در کردستان ثبت جهانی می شود

محور کرفتو در کردستان ثبت جهانی می شود