مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 22:552023-03-15سياسي

برگزاری نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با کشور ترکمنستان در مشهد


نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.

جعفر شهامت در نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای که با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه پایانه های مرزی سرخس و لطف آباد در ترانزیت خروجی در سال 1401 با کسب رتبه دوم و سوم بین پایانه های مرزی کل کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: میزان رشد تردد ترانزیت خروجی و ورودی با کشورهای آسیای میانه از مرز زمینی ترکمنستان در 11 ماهه سال جاری به ترتیب 72 و 52 درصد است.

با توجه به سرمایه گذاری هایی مانند پل مرزی و توسعه های فیزیکی زیرساخت راه، می توان تردد روزانه ناوگان بین المللی از مرزهای مشترک با ترکمنستان را با ایجاد تمهیدات لازم به حدود 2000 وسیله نقلیه در مجموع ورود و خروج افزایش داد.

در ادامه جواد هدایتی، مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: همواره توسعه همکاری های حمل و نقل جاده ای با ترکمنستان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با کشور ترکمنستان در مشهد

برگزاری نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با کشور ترکمنستان در مشهد