مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 21:352023-03-07سياسي

حمایت از جهاد دانشگاهی یکی از وظایف مهم مجلس و دولت است


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک به جهاد دانشگاهی و حمایت از این نهاد یکی از وظایف مهم مسئولین در عرصه های حکمرانی از جمله مجلس و دولت است.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک به جهاد دانشگاهی و حمایت از این نهاد یکی از وظایف مهم مسئولین در عرصه های حکمرانی از جمله مجلس و دولت است.

احمد راستینه در گفت و گو با ایسنا در حاشیه آخرین روز از برگزاری نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، بیان کرد: از دیرباز جهاد دانشگاهی نقش مهمی در اقدامات تحولی و حرکت به سمت ایده ها، ابتکارات نو و نقش آفرین در خنثی سازی از بخشی از تحریم ها در حرکت در مرزهای علم و دانش داشته است.

وی افزود: نمایشگاهی که بخشی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در آن به نمایش گذاشته شده، نشان می دهد که این ظرفیت کم نظیر می تواند بیش از این در راستای حل مسائل جامعه به کارگیری شود.

هر چقدر روی جهاد دانشگاهی به عنوان خط مقدم شکستن انحصارهای علمی در سطوح مختلف بین المللی که معمولا به کشورهای در حال توسعه اجازه نفس کشیدن نمی دهند، اعتماد کرده و این ظرفیت را فراهم کنیم طبیعتا می تواند بیش از این نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جهاد دانشگاهی یکی از وظایف مهم مجلس و دولت است

حمایت از جهاد دانشگاهی یکی از وظایف مهم مجلس و دولت است