مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 11:072023-03-10بين الملل

حضور ایران در منطقه آمریکای لاتین ابهت جعلی آمریکا را نشانه گرفته است


کارشناس و مسئول تحقیقات خانه آمریکای لاتین گفت: آنچه دشمنان در مورد علت نگرانی خود از حضور ایران در آمریکای لاتین می گویند دروغ محض است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالحمید شهرابی کارشناس و مسئول تحقیقات خانه آمریکای لاتین در ارتباط با روند گسترش حضور ایران در آمریکای لاتین و همچنین لنگرهای گرفتن ناو های ایرانی در این منطقه گفت: این که ایران برای گسترش و تقویت روابط خود با کشورهای دیگر حضور فعال تری در همه عرصه های بین المللی داشته باشد امر منطقی است.

در نتیجه لزومی ندارد که ما برای نشان دادن توانایی ها و قدرت مان از واژگان هایی استفاده کنیم که دشمنان ایران با سوء نیت به ما نسبت می دهند.

وی افزود : اگر لنگر گرفتن کشتی های نیروی دریایی ایران در سواحل برزیل بررسی کنیم متوجه ناراحتی آمریکایی ها و صهیونیست ها می شویم.

آن ها اعلامیه بعد از اعلامیه صادر می کنند که ایران با قصد نفوذ در آمریکای لاتین نه تنها امنیت مردم این منطقه بلکه امنیت شهروندان ایالات متحده را هم به خطر انداخته است! حضور کشتی های ایرانی در بنادر برزیل هیچ خطری برای کشور ندارد شهرابی ادامه داد: تهی بودن این اتهام وقتی روشن می شود که اولا، ماهیت واقعی این اقدام را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در منطقه آمریکای لاتین ابهت جعلی آمریکا را نشانه گرفته است

حضور ایران در منطقه آمریکای لاتین ابهت جعلی آمریکا را نشانه گرفته است