مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 00:002023-03-12اقتصادي

بهترین شکل خرید در روزهای پایانی سال/تکنیک هایی برای خرید بدون پشیمانی!


شاید برای شما هم آخرین روزهای هر سال اتفاق افتاده باشد که خریدهایی کردید و بعد نه از آنها استفاده کردید و نه به دردتان خورده و بعد هم آه حسرت کشیدید که این چه کاری بود و پولم را هدر دادم! چه کنیم در این روزهای پایانی سال بهترین نوع خرید را بدون پشیمانی داشته باشیم؟ - گروه زندگی ـ زهره سعیدی: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت ها در بازار مشغول گشت و گذار هستید، با وسواس سعی می کنید هر چیزی خرید نکنید و وسایلی تهیه کنید که واقعا نیازتان است، اما دیگر زمانی می رسد که خسته شده اید، دنبال یک راه فرار می گردید که یک مرتبه یک مغازه دار شما را گیر می اندازد و گوشه رینگ یک مرتبه خریدی می کنید مثل همان مشت آخری که شما را زمین می زند.

بعد هم که به آن رجوع می کنید از خودتان می پرسید: بی هوش بودم این خرید را کردم یا عقلم کم بود؟ این چه چیزی بود که خریدم یا به چه دردم می خورد؟ این همه پول برای چنین چیزی؟ اصلا کجا از آن استفاده کنم و این رنگ به چه کارم می آید؟ قطعا اینها همه سوالاتی است که برای هر کدام از ما یک یا چند بار هم که شده در زندگی رخ داده است و آن زمان است که ابراز پشیمانی کردیم از پول هدر رفته برای خرید.

اما دیگر کار از کار گذشته است! این یک سناریو از خریدهای دم عید است! اشتباه نکنید! نه اینکه خریدهای نزدیک سال نو ایرادی داشته باشد، خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شکل خرید در روزهای پایانی سال/تکنیک هایی برای خرید بدون پشیمانی!

بهترین شکل خرید در روزهای پایانی سال/تکنیک هایی برای خرید بدون پشیمانی!