مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-07سياسي

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه همزمان با ولادت حضرت ولی عصر (عج)


دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین گفت: همزمان با ولادت ولی عصر (عج) بیش از 50 برنامه فرهنگی، کذهبی و هنری در سطح شهر و استان قزوین با همکاری عموم مردم برگزار می شود.

- قزوین- دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین گفت: همزمان با ولادت ولی عصر (عج) بیش از 50 برنامه فرهنگی، کذهبی و هنری در سطح شهر و استان قزوین با همکاری عموم مردم برگزار می شود.

میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در انقلاب اسلامی حضور مردم کلید حل مشکلات در همه مسائل است و این حضور، هیچ جایگزین دیگری ندارد.

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین ادامه داد: گام دوم انقلاب، گام حکمرانی مردم با محوریت جوانان برای آبادانی ایران اسلامی است و حلقه های میانی - تشکل های مردمی به عنوان بخشی از خود مردم راهکار عملی این میدان داری هستند.

وی ادامه داد: تشکل های مردمی در عرصه های تخصصی نقش واسط بین حاکمیت و مردم هستند و به عنوان حلقه های میانی ایفای نقش می کنند زیرا به تجربه ثابت شده است هر جا به فرصت های حضور حداکثری مردم تکیه شده نتیجه بهتری حاصل شده است.

جباری گفت: با توجه به تشکیل ستاد هماهنگی نیمه شعبان در مورخه 9 اسفند ماه در استانداری در راستای تسهیل، حمایت و پشتیبانی از از جشن های ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه همزمان با ولادت حضرت ولی عصر (عج)

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه همزمان با ولادت حضرت ولی عصر (عج)