مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-19دانش

حمایت 1000 استاد و کارمند دانشگاه تهران از صندوق نیکوکاری


مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: بیش از 1700 نفر از کارمندان، اساتید، بازنشستگان، دانش آموختگان، دانشجویان و دوستداران دانشگاه تهران تاکنون از صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران حمایت کرده اند.

- مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: بیش از 1700 نفر از کارمندان، اساتید، بازنشستگان، دانش آموختگان، دانشجویان و دوستداران دانشگاه تهران تاکنون از صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران حمایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناصر غلامی در نشست پایانی مدیران اجرایی شعب بنیاد حامیان دانشکده های دانشگاه تهران در سال 1401، با اشاره به معرفی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به عنوان بنیاد برتر دانشگاه های کشور در سال 1401 از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: بین 30 تا 50 درصد منابع مورد نیاز دانشگاه های برتر جهان از محل کمک های مردمی تامین می شود، اما دانشگاه تهران و به طور کلی دانشگاه های ایران در زمینه جذب منابع مردمی با آنچه که در دنیا شاهد هستیم، دارای فاصله هستند.

وی با بیان اینکه حجم تفاهم نامه های منعقدشده در دانشکده ها و واحدهای مختلف دانشگاه تهران با خیرین و حامیان نیک اندیش در سال 1401 حدود 8 هزار میلیارد ریال است، تصریح کرد: بخشی از این تفاهم نامه ها در سال جاری و بخشی نیز در سال آینده اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 1000 استاد و کارمند دانشگاه تهران از صندوق نیکوکاری

حمایت 1000 استاد و کارمند دانشگاه تهران از صندوق نیکوکاری