مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-11سياسي

نقش هیئت های مذهبی در جهاد تبیین/دستاوردهای انقلاب بازگو شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین در هیئت های مذهبی با توجه به مخاطب زیاد می تواند به خوبی ظهور و بروز پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا طالبی جمعه شب در همایش شه با وفا، قرنی بر مدار قمر ویژه جشن یکصدمین سالگرد تأسیس هیئت ابوالفضلی بیرجند که با حضور جمعی از مدیران استان و خادمان سید الشهدا (ع) برگزار شد، از برگزاری این همایش به صورت بین المللی در سال آینده خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد دو هزار شهید خراسان جنوبی به ویژه سردار شهید سید احمد رحیمی از اعضای فعال هیئت ابوالفضلی بیرجند گفت: سال 1402 همایش بین المللی شه با وفا به میزبانی بیرجند برگزار می شود.

خصلت های هیئت های مذهبی طالبی با بیان اینکه هیئت ابوالفضلی بیرجند از هیئت های تأثیر گذار و ولایت مدار بیرجند است، افزود: هیئت های مذهبی با سه خصلت مهم و برجسته از مردم، برای خدمت به مردم و تأمین هزینه ها توسط مردم و با وجود سه محور اساسی روحانیون، مداحان و عوامل اجرایی قوام گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی وابستگی به بدنه حاکمیتی ندارند، تصریح کرد: بعضی از افراد احساس می کنند هیئت های مذهبی تنها در ماه محرم و در ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) ایفای نقش می کنند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هیئت های مذهبی در جهاد تبیین/دستاوردهای انقلاب بازگو شود

نقش هیئت های مذهبی در جهاد تبیین/دستاوردهای انقلاب بازگو شود