مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-09ورزشي

شمار باشگاه های سوارکاری در مازندران افزایش یابد


سرپرست ورزش و جوانان مازندران افزایش باشگاه های سوارکاری در استان را نیاز دانست و گفت: علاقمندان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان بعدازظهر پنجشنبه در نشست سالیانه هیئت سوارکاری استان با بیان اینن که خدمت گذاری در هر کجای ورزش، یک افتخار است و باید قدردان و شاکر باشیم، افزود: استان مازندران سرزمین ورزش است و باید برای جوانان این استان کار و تلاش کرد.

عالیشان ادامه داد: کم کاری در حق جوانان را نمی پذیرم و باید در هیئت های ورزشی که با جوانان سروکار دارد، احساس مسئولیت داشت و کار کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه، سوارکاری باید در تمامی شهرهای استان فعال گردد، افزود: استعداد و علاقمندان زیادی در استان مازندران وجود دارد و لازم است تا در تمامی شهرهای استان ضمن فعال کردن هیئت شهرستانی، نسبت به استعدادیابی اقدام کند.

وی خواستار افزایش باشگاه های سوارکاری در استان شد و بیان داشت: باید پیگیری کنیم تا تعداد باشگاه ها و مزرعه های سوارکاری ما در استان افزایش پیدا کند نا بتوانیم درآینده ملی پوشان و قهرمانان زیادی در این رشته داشته باشیم.

عالیشان با اشاره به اینکه، رشته سوارکاری توصیه پیامبر است، افزود: ظرفیت ورزش مازندران بسیار بالاست و نگین ورزش کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار باشگاه های سوارکاری در مازندران افزایش یابد

شمار باشگاه های سوارکاری در مازندران افزایش یابد