مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 20:252023-03-02سياسي

امروز دشمن با شعار «ما ایرانی هستیم» به میدان آمده است/ ملت ایران تن به ذلت نمی دهد


مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن با گذشته فرق کرده است و عده ای با شعار ما ایرانی هستیم به میدان آماده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، امیر سرتیپ محمد مختاری فر، مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش در یادواره 750 شهید شهرستان شهرضا و 232 شهید گروه 22 توپخانه اظهار داشت: حضور در شهر شهید همت، شهر شهدا و علما یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: اگر کسی بخواهد مانند شهدا عمل کند باید قرآن و تاریخ را زیاد بخواند و زمان شناس باشد، اگر کسی این سه خصوصیت را داشته باشد، مانند شهدا عمل می کند.

مختاری فر با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند و جزو مؤمنان و متقین هستند، گفت: هیچ چیزی بالاتر از خون شهدا نیست و تمامی پیشرفت های کشور در تمامی عرصه ها و اقتدار نظام ماحصل خون شهدا است.

  مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه مسؤولان باید برای شهدا کار کنند، چون شهدا تمام هستی خود را تقدیم کرده اند، تصریح کرد: شهدا در زمانی که تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شده بودند تا نظام را ساقط کنند، رفتند و از خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز رفتار دشمن با گذشته فرق کرده و عده ای با شعار ما ایرانی هستیم به میدان آمده اند، افزود: با ادغام فرهنگ و تمدن ایران قبل از اسلام و فرهنگ و تمدن اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن با شعار «ما ایرانی هستیم» به میدان آمده است/ ملت ایران تن به ذلت نمی دهد

امروز دشمن با شعار «ما ایرانی هستیم» به میدان آمده است/ ملت ایران تن به ذلت نمی دهد